Web browser - biblioteka graficzna

0

Cześć, chcę zaimplementować grę w oparciu o architekturę klient - serwer (np. szachy). Ma to polegać na tym, że cała logika rogrywki, historia, osiągnięcia mają być obsługiwane po stronie serwera i tu planuję użyć Javy. Myślałem o EJB.
Jednak największy problem mam z cienkim klientem, który miałby za zadanie wyświetlać szachownicę, pionki + jakiś tekst i buttony. Jaką polecacie bibliotekę, która umożliwiała by w prosty sposób rysowanie figur geometrycznych i obrazków w przeglądarce? W grę wchodzi chyba tylko JavaScript i Canvas, czy są jeszcze jakieś alternatywy?
Przeszukując Internet natknąłem się na Google Web Toolkit i JavaScript Graphics Library (ale chyba to jest słaba pozycja).
Co sądzicie o GWT i czy EJB jest rozsądnym narzędziem, znacie jakieś alternatywy?

Pozdrawiam

PS: Czy ktoś się orientuje na jakiej zasadzie działa serwis kurnik.pl? Podoba mi się kod źródłowy wynikowej strony ponieważ nie ma w nim śladu po Canvasie, a każdy element szachownicy jest osobnym div'em. Dawniej wykorzystywali chyba technologię applet'ów ale teraz to jest na pewno coś innego.

0

Akurat warstwę graficzną szachów to możesz (i chyba będzie najłatwiej) zrobić w czystym HTMLu (może na zwykłej tabeli?).

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1