libGDX websocket multiplayer pomocy

0

Witam.
Mam problem z kompilacją projektu na HTML gry Multiplayer.
Wyszukałem na internecie, że trzeba uzyć WebSocket. Więc pobrałem podpiąłem i... ERRORY..
Inspirowałem się na wersji demo gry tego gościa:
Błąd:

[ERROR] Line 14: No source code is available for type org.java_websocket.client.WebSocketClient; did you forget to inherit a required module?
      [ERROR] Line 22: No source code is available for type java.net.URI; did you forget to inherit a required module?
      [ERROR] Line 25: No source code is available for type java.net.URISyntaxException; did you forget to inherit a required module?
      [ERROR] Line 30: No source code is available for type org.java_websocket.drafts.Draft; did you forget to inherit a required module?
      [ERROR] Line 30: No source code is available for type org.java_websocket.drafts.Draft_17; did you forget to inherit a required module?
      [ERROR] Line 35: No source code is available for type org.java_websocket.handshake.ServerHandshake; did you forget to inherit a required module?
   Computing all possible rebind results for 'com.badlogic.gwtref.client.IReflectionCache'

Gostkowi na filmiku działa... mi nie :/

0

Musisz dodać brakujące moduły do pliku GdxDefinition.gwt.xml. Ogólnie na początku nie pchałbym się na gwt w libgdx i jeszcze multiplayer do tego:)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1