Witam mam pytanie w jaki sposób zabrać się za przesyłanie głosu przez sockety ? I odtwarzanie dzwieku w czasie rzeczywsitym po stronie serwera?
Próbowałem w taki sposób ale nie wiem co dalej..
Dziękuje z góry za pomoc

public void startRecording(View w){
        new Thread(new Runnable() {
            @Override
            public void run() {
                final Statement result;
                try {
                    //wyslanie do serwera zapytania o chec rozpoczecia nadawania glosu z mikrofonu, startuje wtedy serwer do ktorego mozemy sie podlaczyc
                    result = Client.sendStatement(new Statement(Statement.SEND_VOICE,Statement.ACTION_START, ""));
                    Socket socket = new Socket("172.16.64.104",9989);
                    ParcelFileDescriptor parcelFileDescriptor = ParcelFileDescriptor.fromSocket(socket);
                    mediaRecorder = new MediaRecorder();
                    mediaRecorder.setAudioSource(MediaRecorder.AudioSource.MIC);
                    mediaRecorder.setOutputFormat(MediaRecorder.OutputFormat.THREE_GPP);
                    mediaRecorder.setOutputFile(parcelFileDescriptor.getFileDescriptor());
                    mediaRecorder.setAudioEncoder(MediaRecorder.AudioEncoder.DEFAULT);
                    mediaRecorder.prepare();
                    mediaRecorder.start();
                } catch (IOException e) {
                    finish();
                    Client.isConnected = false;
                }
            }
        }).start();
    }

    public void stopRecording(View w){
        mediaRecorder.stop();
        mediaRecorder.release();
        mediaRecorder = null;
    }

Serwer przy starcie nagrywania odbiera jakas ramke potem przy kliknieciu buttonu stop wysylany jest caly dzwięk. Jak moza to zrobic zeby realtime dostawac?