Timer - bład w repaint()

0

Witam !
Mam problem z timerem. Mam klase MyTimer która dziedziczy po klasie TimerTask.
Tworze timer w ten sposób:

Timer timer1 = new Timer()
MyTimer timerTask = new MyTimer();

W konstruktorze okna gry odpalam go za pomoca tej instrukcji:

timer1.schedule(timerTask,0,100)

Po załaczeniu programu wyskakuje mi bład w funkcji run() klasy MyTimer, w linijce w której wywołuje repaint().

Oto ten bład:

Exception in thread "Timer-0" java.lang.NullPointerException
	at MyTimer.run(MyTimer.java:20)
	at java.util.TimerThread.mainLoop(Unknown Source)
	at java.util.TimerThread.run(Unknown Source)

Czym to może być spowodowane?

0

A co do cholery może oznaczać ? Exception in thread "Timer-0" java.lang.NullPointerException Wywołujesz metodę na zmiennej, która nie wskazuje na żaden obiekt. Utwórz go i przypisz gdzie trzeba.

0

A co próbujesz ripejtnąć?

0

Dobra dzięki, teraz wszystko działa, po prostu tworzyłem obiekt przed funkcja run a potem się do niego odwoływałem w niej a on był pusty.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1