Witam,
Chciałbym zacząć programować na Androidzie. Na początek wybrałem sobie zrobienie prostej gierki memory. Gra będzie korzystała z libgdx. Mam problem z wyświetleniem obrazka z folderu drawable. Jeżeli dobrze zrozumiałem, to w tym folderze przechowywana jest grafika, która możne być wykorzystywana w zależności od sprzętu na jakim uruchomiona jest aplikacja (tak w dużym skrócie). Chciałbym, aby gra wyglądała dobrze na różnych telefonach, tak więc wymyśliłem sobie, że przygotuję karty w różnych rozdzielczościach i umieszczę je w tym folderze. Sporo czasu zajęło mi skonfigurowanie środowiska tak, żeby w końcu był dostęp do R.drawable. A teraz zawiesiłem się na wyświetleniu obrazka. W przypadku grafiki z assets było prosto: tworzyłem nowy SpriteBatch, nową texturę i wyświetlałem texturę w batch. Teraz chciałbym, aby ta textura nie ładowała się z folderu assets tylko z drawable. Nie jestem w stanie tego wykonać.
Z góry dzięki za pomoc.