Java websockets

0

Witam, mam problem ze znalezieniem kilku informacji. Używam play framework do stworzenia pewnej mini gry. Grę mam napisaną w Javie na socketach. Jedynym logicznym rozwiązaniem wydaje mi się użycie websocketów i przepisanie servera javowego tak, aby zamiast zwykłych socketów używał websocketów. Potrzebuję również w jakikolwiek sposób połączyć widoki w Playu z websocketami, bo chciałbym uzyskać na stronie gry dwukierunkową komunikację z serverem. Domyślam się, że bez JSa tego nie zrobię, ale wolałbym żeby było go tam jak najmniej i najprościej. Problem przychodzi kiedy próbuję znaleźć coś o websocketach w javie, jest tysiąc wersji i nie mam zielonego pojęcia co przeczytać ani czego użyć. Czy ktoś kto ma o tym pojęcie mógłby pomóc ?

0

Napisanie klienta websocketowego w js'sie jest trywialne.

https://developer.mozilla.org/pl/docs/WebSockets/Writing_WebSocket_client_applications

0

Tak, ale jak połączyć to z Playem tak, żeby nawiązać komunikację z serverem pisanym pod Javą, i jak to napisać w Javie.

1

1.Javascript ma w nosie czy Ty piszesz front w javie, cobolu, R, matlable, pascalu czy .... innych dziwnych skrótach.
2.a jak obsługiwać websockety: https://www.playframework.com/documentation/2.0/JavaWebSockets

czego więcej potrzebujesz ?

0

WTF!? Skąd to wziąłeś? Przecież ja całego googla przeszukałem łącząc chyba wszystkie możliwe kombinacje 0o

0

Ja ostatnio działałem trochę na javie, javascripcie z websocketami.
Generalnie w obrębie java używam tej blibioteki : https://github.com/TooTallNate/Java-WebSocket
Natomiast po stronie js to różnie. Niby jest bardzo dobra biblioteka socket.io ale tutaj trzeba uważać w taki sposób, że jej implementacja musi być po stronie clienta i serwera inaczej może coś nie działać. Nawet różne wersje socket.io mogą mieć problemy w dogadaniu się.

0

Niestety, potrzebuję użyć Playowej implementacji websocketów, która nie ma możliwości takiego czytania ze strumienia in. Jedynie "onMessage".

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1