JPanel - czy to dobre rozwiązanie

0

Witam,

chcę zrobić aplikację, której budowę przedstawiłem w załączonym obrazku:

czarne - główny element, który przechowywał będzie elementy czerwone w ilości zależnej od użytkownika
czerwony - element przechowujący elementy niebieskie, umieszczane za pomocą "przeciągnij i upuść" przez użytkownika
niebieski - element zawierający pole textowe edytowalne i element graficzny (rysowany przez program lub w formie pliku graficznego - tego jeszcze nie wiem)

Pytanie moje brzmi, czy użycie JPanel jako elementu przechowującego dla poszczególnych bloków będzie odpowiednie, czy lepiej użyć do tego czegoś innego?

1

Moim zdaniem JPanel się nada.

1

Jak najbardziej JPanel może być. Jeśli mogę to polecam ci: .
Jest tam sporo fajnych tutoriali, które przydadzą ci się przy tworzeniu GUI w Javie.

1

tylko i wyłączenie JPanel. A tak naprawdę to kolekcja JPaneli, jakaś Lista.

A najlepiej stwórz klasę dziedziczącą po JPanel która zawiera wszystkie elementy i kolekcje tych obiektów sobie stwórz (najlepiej pewno będzie ArrayLista-a )

pzdr

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1