Piszę pewną gierkę w javie. Po klikaniu w butony będą się wyświetlać różne animacje w jakimś panelu. Teraz właśnie renderuje te animacje w blenderze i mam każdą klatkę zapisaną w plikach png. Moje pytanie to jak to wyświetlić w panelu?
Myślałem na początku że zrobię z tego gify ale teraz już tak nie myślę bo chciałbym w programie móc ustawić czas pomiędzy klatkami. Chyba że jest jakaś klasa czy coś co by mi pozwalało ustawić ten czas w gifie?
Albo po prostu będę wyświetlał kolejno obrazki jako png i wtedy mógłbym ustawić co ile się zmieniają, ale będę musiał wcześniej wszystkie obrazki wczytać, a może ich być około 1000. Chociaż co prawda ważą one po jakieś 10-15KB. Czy to jest dobry pomysł? A może jest jakiś inny bardziej elegancki sposób?
I jeszcze jedno pytanie, czy obraz jako obiekt na przykład BufferedImage waży tyle samo co sam obraz?