Android i onTouchEvent

0
package com.example.chocobosgame;



import com.example.chocobosgame.GameClass.Control;

import android.os.Bundle;
import android.app.Activity;
import android.view.Menu;
import android.view.MotionEvent;
import android.view.View;
import android.opengl.GLSurfaceView;
import android.view.View.OnTouchListener;

public class MainActivity extends Activity
{

	GLSurfaceView glView;
	
	
	@Override
	protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
		super.onCreate(savedInstanceState);
		glView=new GLSurfaceView(this);
		glView.setRenderer(new Render(this));
		this.setContentView(glView);



	    <quote> super.onTouchEvent(new OnTouchListener() {
			
			@Override
			public boolean onTouch(View v, MotionEvent event) {
				return false;
			}
		});</quote>
	}
	

	@Override
	public boolean onCreateOptionsMenu(Menu menu) {
		return true;
	}
	
	@Override
	protected void onPause() {
	      super.onPause();
	      glView.onPause();
	   }
	   

	 @Override
	   protected void onResume() {
	      super.onResume();
	      glView.onResume();
	   }

}

Problem leży w zaznaczonej części <quote> kompilator mówi mi "The method onTouchEvent(MotionEvent) in the type Activity is not applicable for the arguments (MainActivity)" i proponuje zmianę metody. Wie moze ktoś czemu ?

0
glView.setOnTouchListener(new View.OnTouchListener() {
             @Override
             public boolean onTouch(View v, MotionEvent event) {
                 return false;
             }
});
0

AAAAA no fakt wcześniej tak pisałem ale zapomniałem o tym dzięki.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1