Ustalenie modelu kolorów w BufferedImage utworzonym z Image

0

Moim celem jest utworzenie tablicy pixeli z obrazka GIF. Zawierałby on wszystkie piksele ktore nie sa przezroczyste. Jak na razie wyglada to tak:

//ImageIO.read...
        BufferedImage buff = (BufferedImage)image;
        WritableRaster raster = buff.getRaster();
        for (int px=0; px<buff.getWidth(); px++) {
            for (int py=0; py<buff.getHeight(); py++) {
                int[] pixel = new int[4];
                raster.getPixel(px, py, pixel);
                System.out.println(Arrays.toString(pixel));
            }
        }

Wszystko byłoby ok gdyby nie to ze kazdy pixel jest przedstawiany w sposob jakis mi nieznany, przykladowo: [4, 0, 0, 0]. Chciałbym zeby był to model ARGB, czyli np. [125, 100, 60, 255]. Pierwsze 3 to kolor a 4. okresla przezroczystosc. Jak zmienic model kolorow dla buff?

0
michat34 napisał(a):

Moim celem jest utworzenie tablicy pixeli z obrazka GIF. Zawierałby on wszystkie piksele ktore nie sa przezroczyste. Jak na razie wyglada to tak:

//ImageIO.read...
        BufferedImage buff = (BufferedImage)image;
        WritableRaster raster = buff.getRaster();
        for (int px=0; px<buff.getWidth(); px++) {
            for (int py=0; py<buff.getHeight(); py++) {
                int[] pixel = new int[4];
                raster.getPixel(px, py, pixel);
                System.out.println(Arrays.toString(pixel));
            }
        }

Wszystko byłoby ok gdyby nie to ze kazdy pixel jest przedstawiany w sposob jakis mi nieznany, przykladowo: [4, 0, 0, 0]. Chciałbym zeby był to model ARGB, czyli np. [125, 100, 60, 255]. Pierwsze 3 to kolor a 4. okresla przezroczystosc. Jak zmienic model kolorow dla buff?

new bufferedImage(TYPE_Co tam chcesz)

Albo color model zmienić

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1