Jeśli np wysyłasz pakiet z pozycją 10x na sekundę, a przesłanie ponowne pakietu po stwierdzeniu jego braku trwa niewiele mniej niż 1/10s to nie ma wielkiego sensu w tym przypadku używać TCP. Jeśli ponowne przesłanie trwa 1/10s lub więcej to w ogóle nie ma sensu, bo nowszy pakiet dojdzie przed starszym. Musisz sam pomyśleć i stwierdzić gdzie olewanie starych pakietów jest lepsze niż ponowne ich przesyłanie.
Inną sytuacją gdzie użycie UDP ma jak najbardziej sens jest strumieniowanie audio i/ lub wideo na żywo.
Natomiast jeśli gra jest np w szachy i pozycję uaktualniasz dość rzadko, np raz na kilka sekund lub minut, to tutaj zdecydowanie powinno się użyć TCP. Ogólnie kryterium może być takie: jeśli świeże dane napływają z dużą częstotliwością i stare dane przestają być potrzebne, gdy napłynie nowy pakiet, to powinno się używać UDP.
PS:
Nie tworzyłem gierek, więc nie znam się mocno.