Faktycznie, to przez to, że mam przestarzałą zintegrowaną kartę w laptopie.
Jeszcze jedno pytanie odnośnie odświeżania grafiki:
private void rysowanieDoBuforu() {
g2.setRenderingHints(rh); //Antialiasing
g2.setPaint(new Color(255,255,255));
g2.fillRect(0,0,34*16,34*16); //Maże wszystko pod spodem na kolor bialy
g2.setPaint(new Color(0,0,0));
g2.drawRect(0, 0, 32*16+1, 32*16+1); //Rysuje ramke
int x;
for(int i=0; i<32; i++){
for(int j=0; j<32; j++){
x = kratka(mapa[i][j]);
g2.drawImage(obrazek,1+i*s,1+j*s,1+i*s+s,1+j*s+s,x*s,0,x*s+s,s,this); //Rysuje 32x32 kafelków wycietych z malego obrazka
}
}
g2.drawImage(obrazek,1,1,1+s,1+s,18*s,0,18*s+s,s,this); //rysowanie mety i startu
g2.drawImage(obrazek,1+31*s,1+31*s,1+31*s+s,1+31*s+s,18*s,0,18*s+s,s,this);
g2.drawImage(obrazek,1,1,1+s,1+s,16*s,0,16*s+s,s,this);
g2.drawImage(obrazek,1+wx*s,1+wy*s,1+wx*s+s,1+wy*s+s,17*s,0,17*s+s,s,this); //rysowanie ludzika
}
To jest kod, który rysuje na BufferedImage, i jest wykonywany 33 razy na sekundę(razem z repaint();). Co w nim jest źle? Zabiera 30% procesora i czasami miga (chyba za dużo jak na taką pierdółkę) To jest ten Applet:
http://szym.c0.pl/lab.html
EDIT: Podwójne buforowanie pomogło jeśli chodzi o miganie :)
EDIT2: zamieniłem rysowanie 32*32 kafelek do g2, na rysowanie gotowego już sporządzonego na początku obrazu labiryntu. Dalej program zużywa 30% procesora