Witam

Pisze prosta gre 2D RPG.
Mam pewien problem z animacja.
Chce aby po wcisnieciu danego klawisza (strzalki) wyglad gracza (jego grafika) zostala zmieniana odpowiednio do jego kierunku ruchu.
Posiadam klase EntityPlayer, ktora reprezentuje gracza oraz Game czyli ogolna logika gry.

W klasie game mam kod dla przyciksu CTRL (10f sa tymczasowe, jesli naprawie problem z grafika gracz nie bedzie zmienial polozenia na mapie):

	if (e.getKeyCode() == KeyEvent.VK_CONTROL) {
		Image spriteR = Toolkit.getDefaultToolkit().getImage("GFX/3.png");
		player = new EntityPlayer(spriteR, map, 10f, 10f);
		repaint();
		System.out.print("TEST");
		}

oraz:

	public Image sprite;
	public Image spriteR;
	public EntityPlayer player;

Wczesniej gracz jest tworzony (dalej klasa Game):

		map = new Map();
		player = new EntityPlayer(sprite, map, 18f, 20f);
		repaint();

Następnie gracz jest wyswietlany/renderowany: (nadal Game)

			player.paint(g);

Klasa EntityPlayer:

	public Image pretorian = Toolkit.getDefaultToolkit().getImage("GFX/6.png");
	public Image sprite;
	private EntityPlayer player;

i pod koniec w klasie EntityPlayer metoda paint:

	public void paint(Graphics2D g) {
		// at 15,15.
		int xp = (int) (Map.TILE_SIZE * x);
		int yp = (int) (Map.TILE_SIZE * y);
			g.drawImage(pretorian, (int) (xp - 32), (int) (yp - 32), null);
}

Kompilacja nie wykazuje bledow. W grze, po wcisnieciu CTRL gracz przenosi sie do 10f, 10f (kod dziala) lecz jego grafika nadal jest ta sama.