Java3D i package org

0

Witam,
mam małe pytanie. Dołączyłem Java3D w Eclipsie do projektu i wszystko ładnie działa. Natomiast zastanawia mnie czemu czasami w gotowcach w pierwszej linii jest np:

package org.j3d.renderer.java3d.loaders;

Natomiast u mnie tego nie ma (w sensie nie mam org.j3d). Czy to się jakoś dodaje, czy to olać ?

1

Nie wiesz co to package w Javie? Przecież to są podstawy. Poszukaj sobie jakiegoś tutoriala, nie ma sensu się produkować.
http://docs.oracle.com/javase/tutorial/java/package/packages.html

edit:
za późno ;P

0

Oj Panowie, nauczcie się czytać ZE ZROZUMIENIEM. Wiem co to package, wiem jak tworzyć itd.

Po prostu pierwszy raz spotkałem się z takim nazywaniem paczki - ale już znalazłem rozwiązanie, ponieważ właściciel kodu tak po prostu nazwał swój package.
Generalnie zmyliło mnie to org

1

Raczej chyba nie tak do końca, skoro nie znasz konwencji nazewnictwa.

0

Tak w ogóle Java3D to nieużyteczny staroć... użyj czegoś sensownego jak jPCT czy JMonkeyEngine

0
Kerai napisał(a):

Tak w ogóle Java3D to nieużyteczny staroć... użyj czegoś sensownego jak jPCT czy JMonkeyEngine

Jedyna osoba, która wnosi coś do tematu. Wybrałem wstępnie java3D, ponieważ nie będę wczytywał nie wiadomo jak trudnych obiektów. To będą pojedyncze obiekty 3D tj. dom z ogrodem, samochód, długopis itp. (tylko do wyświetlania)

Czy nawet dla takich prostych działań też nie używać java3D ?

0

Możesz użyć, jeśli chcesz, bo j3d jest proste w obsłudze. Twoja wola.
Zależy czy chcesz w przyszłości robić coś z 3D poza takimi prostotami - wtedy lepiej uczyć się czegoś, co jest aktualne... i wydajne.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1