Statki - zmiana ruchu graczy

0

Witam. Piszę grę w statki z komputerem. Mam główną klasę do komponentów i wyświetlania okna, klasę do planszy gracza i komputera która dziedziczy wiadomo z JPanel, jest jeszcze typ wyliczeniowy na elementy planszy(czy pole puste czy zatopiony statek) i typ na rodzaj gracza. Problem mam następujący: zostało mi do napisania kolejkowanie graczy. Wiem jak to trzeba zrobić w sensie że sprawdzam pole gracza i jeśli jest "pudło" to wtedy strzela komputer aż on spudłuje, i tak aż któryś wygra. Tylko nie wiem gdzie mam to umieścić w kodzie... Próbowałem zrobić funkcję w głównej klasie a w niej pętle dopóki nie jest wygrana któregoś z graczy to się tam nawzajem strzelają. Tylko to głupi pomysł bo program po wejściu do funkcji i pętli zacina się. Czy miałbym zrobić kolejną klasę do obsługi tej ruchów graczy. Proszę o pomoc.

0

Tam gdzie odbywa się logika ruchu? No bo gdzie indziej. Tam gdzie sprawdzasz ruchy to tam wstaw ten kod. Po nietrafieniu zmieniasz aktywnego gracza, a po trafieniu wracasz do początku pętli, w której sprawdzasz ruchy.

0

Dobrze, pomyślę i napiszę. Dzięki za pomoc. Powiedzmy że rozumiem, zobaczę co z tego wyjdzie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1