Przechowywanie referencji do socketu

0

Witajcie.
Ostatnio mierzę się z problemem napisania aplikacji klient-serwer. Do części serwerowej chciałem użyć klasy ServerSocket. Metoda accept() powyższej klasy zwraca obiekt klasy Socket komputera który połączył się z serwerem. W związku z tym mam małe pytanie. Załóżmy taka sytuacje. Komputer połączył się z serwerem a serwer odpowiedział. Jeśli serwer przechowałby obiekt 'Socket' przez jakiś czas i później (np po 5 minutach) wysłał dane przy pomocy tego obiektu to klient otrzymałby odpowiedź? ( zakładamy oczywiście że klient cały czas nasłuchuje na odpowiednim porcie) Czy np. bardziej zasadne byłoby przechowanie adresu IP który możemy wydobyć z klasy Socket i później (po czasie) wysłanie danych przy pomocy utworzenia nowego obiektu klasy Socket na podstawie przechowanego adresu?? Czy może lepiej skupić się na transmisji za pomocą UDP. Zakładam że serwer będzie rozsyłał dane do kilku klientów. Z góry dzięki za odpowiedzi

0

Niech trzyma połączenie, ważne żeby robił to w osobnym wątku

0

Ja widzę, że nie wiesz co robisz... i nie ma to nic wspólnego z Javą.
Poczytaj czym jest TCP, bo daleko nie zajdziesz...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Transmission_Control_Protocol
http://www.tcpipguide.com/free/index.htm

używanie tego w Javie:
http://docs.oracle.com/javase/tutorial/networking/sockets/

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1