Napisałem klasę GameObject, która jest podstawą dla wszystkich obiektów w grze. Mam tylko jeden problem, jak narysować ją, tak aby cały czas była na określonej pozycji? Chodzi mi o to, żeby się nie powielała, tak jak to się dzieje u mnie :(
import java.awt.Graphics2D;
import java.awt.Image;
import javax.swing.JComponent;
public class GameObject {
private int posX;
private int posY;
private Graphics2D g2;
private Image sprite;
private JComponent component;
public GameObject(Graphics2D g2D, Image spriteD, JComponent componentD){
g2 = g2D;
sprite = spriteD;
component = componentD;
}
public void paint(Graphics2D g2, Image sprite, JComponent component){
g2.drawImage(sprite, posX, posY, component);
component.repaint();
}
public Image getImage(){
return sprite;
}
public void setPos(int x, int y){
posX = x;
posY = y;
paint(g2, sprite, component);
}
public int getPosX(){
return posX;
}
public int getPosY(){
return posY;
}
}
Z góry dzięki :)