Dlaczego w momencie odpalenia pętli grafika się nie wyświetla?

0

Witam pisząc gre która ma wyglądać pokemonopodobnie natrafiłem na następujący problemy z którymi nie potrafię sobię poradzić:
Dlaczego w momencie odpalenia pętli grafika się nie wyświetla?
Jak sprawić by tekst wyświtalny w konsoli wyświtlał się na ekranie?
Funkcja wyświetlajaca grafike wygląda następująco

 public void paint(Graphics g) {
        super.paint(g);
        if( ludek.getY()==500)
         
        {g.drawImage(pole.getImage(), 0, 0, this);
          repaint();
do
{
// miejsce gdzie odpala się wątek walki
}
while(f1==1);
  
        
        }
        else
        {g.drawImage(tlo.getImage(), 0, 0, this);
        g.drawImage(ludek.getImage(), ludek.getX(), ludek.getY(), this);
        }
        
        Toolkit.getDefaultToolkit().sync();
        g.dispose();
        
    }

// następnie dalej znajduje sie repaint związany z ruchem ludzika po mapie
w czym moze być problem dlaczego w momencie jak pętla zostaje wykasowana obrazek sie wyświetli zas jak wejdzie w pętle obrazek przestaje sie wyświetlać?

0

Równie dobrze możesz pytać dlaczego woda płynie w dół a nie w górę. Nie zależnie od biblioteki używanej do tworzenia interfejsu, każda obsługa zdarzeń (klawisze, przyciski) czy rysowanie, musi się wykonywać jak najszybciej i zwracać kontrolę. Wszystko co trwa dłużej, niż powiedzmy 1/10 sekundy, powinno być wykonywane w osobnym wątku

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1