Witam pisząc gre która ma wyglądać pokemonopodobnie natrafiłem na następujący problemy z którymi nie potrafię sobię poradzić:
Dlaczego w momencie odpalenia pętli grafika się nie wyświetla?
Jak sprawić by tekst wyświtalny w konsoli wyświtlał się na ekranie?
Funkcja wyświetlajaca grafike wygląda następująco
public void paint(Graphics g) {
super.paint(g);
if( ludek.getY()==500)
{g.drawImage(pole.getImage(), 0, 0, this);
repaint();
do
{
// miejsce gdzie odpala się wątek walki
}
while(f1==1);
}
else
{g.drawImage(tlo.getImage(), 0, 0, this);
g.drawImage(ludek.getImage(), ludek.getX(), ludek.getY(), this);
}
Toolkit.getDefaultToolkit().sync();
g.dispose();
}
// następnie dalej znajduje sie repaint związany z ruchem ludzika po mapie
w czym moze być problem dlaczego w momencie jak pętla zostaje wykasowana obrazek sie wyświetli zas jak wejdzie w pętle obrazek przestaje sie wyświetlać?