Mam mały problem z tym kodem:
karta[1][3].awers.setVisible(false);
PanelGry.remove(karta[1][3].awers);
PanelGry.add(karta[1][3].obrazek);
karta[1][3].obrazek.setVisible(true);
try
{
Thread.sleep(2000);
}
catch (InterruptedException ex)
{
ex.printStackTrace();
}
karta[z][w].obrazek.setVisible(false);
PanelGry.remove(karta[z][w].obrazek);
PanelGry.add(karta[z][w].awers);
karta[z][w].awers.setVisible(true);
karta[1][3].obrazek.setVisible(false);
PanelGry.remove(karta[1][3].obrazek);
PanelGry.add(karta[1][3].awers);
karta[1][3].awers.setVisible(true);
Problem polega na tym, że program nie wykonuje jak by 4 pierwszych linijek. Jest stop 2 sekund i zmienia się obrazek na awers poprzedniej karty (karta[z][w]), ale karta [1][3] tak jak pokazywała awers to i tak pokazuje, nie ma tego obrazka, który powinnien (według mnie :P) być przed zatrzymaniem. Kod jest do gry Memory, wybieramy karte, pokazuje się obrazek, wybieramy drugą karte, powinnien pojawić się obrazek i jeśli nie są takie same powinny po pewnym czasie zniknąć.
Ktoś wie może, jak to naprawić ?