Otóż, mam problem z pewnym programem:
Napisz program który pozwala na wybranie trybu czerwonego (klawisz "R"), zielonego (klawisz "G") lub niebieskiego (klawisz "B") a następnie zwiększenie lub zmniejszenie nasycenia wybranego składnika w kolorze tła okienka (klawisz strzałki w górę i klawisz strzałki w dół).
O ile wybranie tych kolorów nie stanowi problemu, to o tyle mam problem ze zmizną nasycenie koloru za pomocą strzałek, próbowałem wiele sposobów ale żaden nie działa.. wszelkie wskazówki mile widziane :)
Oto kod:
package HelloWorld;
import java.util.Random;
import static org.lwjgl.opengl.GL11.*;
import org.lwjgl.LWJGLException;
import org.lwjgl.input.Keyboard;
import org.lwjgl.opengl.Display;
import org.lwjgl.opengl.DisplayMode;
public class HelloWorld {
static float r = 0;
static float g = 0;
static float b = 0;
static Random gen;
static void display() {
glClearColor(r, g, b, 0.0f);
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT);
}
public static void klawiatura() {
if(Keyboard.getEventKey()==Keyboard.KEY_R){
r = 1;
g = 0;
b = 0;
int n = 100;
if(Keyboard.getEventKey()==Keyboard.KEY_DOWN){
for(int i=0; i<n; i++){
r = r - 0.01f;
}
}
}
}
static void init(){
gen = new Random();
}
public static void main(String[] args) {
try {
Display.setDisplayMode(new DisplayMode(300, 300));
Display.setTitle("Hello World!");
Display.setLocation(-1, -1);
Display.create();
init();
while (!Display.isCloseRequested() && !Keyboard.isKeyDown(Keyboard.KEY_ESCAPE)) {
// mysz();
klawiatura();
display();
Display.update();
}
} catch (LWJGLException ex) {
//System.out.println(ex.getMessage());
}
}
}