Dzień dobry
Nie chcę dublować tematów, proszę też o nie sugerowanie się tematem, nie jestem ten co to nic nie wie i nie użył szukaj ani google.
Interesuje mnie zagadnienie pisania gier na komórki, chcę zająć się tym na poważnie, dałem sobie 1,5 roku na ostre kucie i pisanie tak aby opanować to do perfekcji (albo na tyle aby dostać pracę w tej dziedzinie).
Znam już JAVE, pisałem różne matematyczne programy (bo nienawidzę GUI robić), i tu moje pytanie.
Prosiłbym Ciebie czytelniku tylko o 1 rzecz, spójrz tutaj: http://3gplay.pl/gra-java/Stranded_Mysteries_of_Time/?id=1721
- gra wymaga grafik, szybkości, operacji 3D (nie ta ale golf np.) etc.
Jedno pytanie:
Jaką technologią oraz jaką biblioteką można to uzyskać ?
Swoje przecierpię, nauczę się biblioteki graficznej, ale chodzi mi o to aby pójść dobrą ścieżką a nie uczyć się np. Graphics2D i tego jak to tam się obrazami operuje, napisać jakiś silnik z 2D fizyką, a potem się okaże że to wymaga i7 i karty graficznej hehe :P
Pytam bo pierwsze 20 linków w googlach kończy się na tym iż ludzie odsyłają do midletów, okej spoko, rozumiem, ale co dalej
czy pro gry, komercyjne powstają właśnie na tym ?
Czy może takie firmy tworzą własne biblioteki do GUI/grafiki bo ta defaultowa jest zbyt wolna (a takie mam 1 doświadczenia choć nie z Java Midlet a zwykłą + OpenGL) ?
pzdr