Witam,
Nie mogę sobie poradzić z pewnym problemem. Mam obiekt Sprite - bohatera gry i jego przeciwników. Jak dochodzi do kolizji to odejmuje jedno życie w sumie są 3 życia. Mój problem polega na tym, że nie bardzo wiem jak zrobić krótkie opóźnienie, czyli żeby bohater się skuł, a następnie miał kilka sekund na ucieczkę przed przeciwnikiem. Ponieważ jak do tej pory to jest kolizja i od razu odejmowane są wszystkie 3 życia i jest koniec gry. Macie może jakiś pomysł?? Poniżej umieszczam kod, który jednak nie działa poprawnie. Postać znika i już się nie pojawia.
static int licznikMigania = 0;
public void miganieBohatera(boolean czy) {
czyMiga = czy;
if(czyMiga) {
licznikMigania++;
remove(niebieskiPotwor);
if(licznikMigania <= 50) czyMiga = false;
} else {
append(niebieskiPotwor);
licznikMigania = 0;
}
}
POZDRAWIAM