Java ME - opóźnienie kolizji

0

Witam,
Nie mogę sobie poradzić z pewnym problemem. Mam obiekt Sprite - bohatera gry i jego przeciwników. Jak dochodzi do kolizji to odejmuje jedno życie w sumie są 3 życia. Mój problem polega na tym, że nie bardzo wiem jak zrobić krótkie opóźnienie, czyli żeby bohater się skuł, a następnie miał kilka sekund na ucieczkę przed przeciwnikiem. Ponieważ jak do tej pory to jest kolizja i od razu odejmowane są wszystkie 3 życia i jest koniec gry. Macie może jakiś pomysł?? Poniżej umieszczam kod, który jednak nie działa poprawnie. Postać znika i już się nie pojawia.

static int licznikMigania = 0;
	public void miganieBohatera(boolean czy) {
		czyMiga = czy;
		if(czyMiga) {
			licznikMigania++;
			remove(niebieskiPotwor);
			if(licznikMigania <= 50) czyMiga = false;
		} else {
			append(niebieskiPotwor);
			licznikMigania = 0;
		}
	}
 

POZDRAWIAM

0

Do Swojego bohatera dodaj atrybut: boolean niesmiertelny = false;. Gdy gracz zaliczy wtope, zmien ten atrybut na true i odpal w tle Timer, ktory po okreslonym czasie zmieni ten atrybut z powrotem na false. Przy sprawdzaniu kolizji, dodaj warunek sprawdzajacy "smiertelnosc" bohatera.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1