Quadratic Bezier

0

Witam, macie moze jakies kody na rysowanie krzywej Beziera (Quadratic) albo w samym graphicsie albo pixel po pixelu. Nie moge korzystac z bibliotek Graphics2D bo urzadzenie na ktorym ma to dzialac nie posiada implementacji tej biblioteki. Zależy mi tylko na krzywych Quadratic (łuki określone 3 punktami - początek i koniec łuku oraz 1 punkt poza łukiem).

0

jakby komus bylo kiedys potrzebne - rysowanie za pomocą linii (x,y-poczatek luku, x2,y2-punkt kontrolny, x3,y3-koniec luku):
double kx, ky, px, py ;
double t ;
double k = .025;
for (t = k; t <= 1 + k; t += k) {
kx =((1-t)(1-t)x +2(1-t)tx2 +ttx3);
ky =((1-t)
(1-t)y +2(1-t)ty2 +tty3);
g.drawLine((int)px, (int)py, (int)kx, (int)ky);
px = kx;
py = ky;
}

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1