obrót obrazka w graphicsie (nie w 2d)

0

Witam, nie moge nigdzie znalezc jak obrocic BufferedImage uzywajac starego graphicsa. Pełno jest kodu jak to zrobic w Graphics2D a mi akurat zalezy zeby zrobic to w graphicsie. Macie jakies pomysly ?? Z gory dzieki za pomoc

0

A co ci zależy? Żadnych dodatkowych bibliotek nie trzeba dołączać.
Graphics nie oferuje obrotów, ani macierzy. Image, ani BufferedImage również nie mają żadnych metod do obrotu, pozostaje tylko stworzyć ręcznie nowy BufferedImage i ręcznie piksel po pikselu obracać, najlepiej przygotować sobie macierz obrotu, żeby się nie męczyć z obracaniem.

0

Ano dokładnie - skorzystaj z macierzy obrotu.
http://www.dimmension3.spine.[...]p;wtd=show_tutorial&nr=19

Ale tak btw to przecież mozesz równocześnie skorzystać z g i g2. Nic CI nie broni tego łączyć - dlaczego się tak uparłeś na ten g?

0

bo aplikacja ma działać na elektronice w której zaimplementowany jest tylko graphics (konwersja z javy na vhdla przy uzyciu jop). Zobacze moze uda sie wcisnac tam jeszcze g2. Dzieki za szybkie odpowiedzi

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0