Witam, nie moge nigdzie znalezc jak obrocic BufferedImage uzywajac starego graphicsa. Pełno jest kodu jak to zrobic w Graphics2D a mi akurat zalezy zeby zrobic to w graphicsie. Macie jakies pomysly ?? Z gory dzieki za pomoc
A co ci zależy? Żadnych dodatkowych bibliotek nie trzeba dołączać.
Graphics nie oferuje obrotów, ani macierzy. Image, ani BufferedImage również nie mają żadnych metod do obrotu, pozostaje tylko stworzyć ręcznie nowy BufferedImage i ręcznie piksel po pikselu obracać, najlepiej przygotować sobie macierz obrotu, żeby się nie męczyć z obracaniem.
Ano dokładnie - skorzystaj z macierzy obrotu.
http://www.dimmension3.spine.pl/modules.php?name=Tutorials&wtd=show_tutorial&nr=19
Ale tak btw to przecież mozesz równocześnie skorzystać z g i g2. Nic CI nie broni tego łączyć - dlaczego się tak uparłeś na ten g?
bo aplikacja ma działać na elektronice w której zaimplementowany jest tylko graphics (konwersja z javy na vhdla przy uzyciu jop). Zobacze moze uda sie wcisnac tam jeszcze g2. Dzieki za szybkie odpowiedzi