Gra w Javie - tworzenie leveli

0

Witam,

Robię grę w javie(applet) i chciałbym aby miała ona kilka poziomów.
Jest to labirynt, jeśli gracz przejdzie jeden labirynt chciałbym, aby ładował się następny nowy.
Myśle, że najłatwiej byłoby zrobić po prostu kilka appletów, tj. po jednym applecie na każdy poziom(labirynt). Tu mam właśnie pytanie, jak zrobić, aby po przejściu tego jednego labiryntu ładował się automatycznie następny(ładowanie appletu z kolejnym poziomem gry)??

0

może jakieś setVisible(true/false)? [???]

0

Po to masz zorientowany obiektowo język, żeby z jego właściwości korzystać...
Labirynt niech będzie jedną klasą i cały jego stan przechowuj w nim, z zewnątrz używaj tylko metod typu idź() rysuj(Graphics g) itd.. wtedy będziesz go mógł łatwo zmienić na inny

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1