Zgadzam się, że protokół komunikacyjny jest bardzo istotny(pewnie najbardziej), ale teraz muszę wybrać jakąś technologie do robienia aplikacji klienta, i chciałbym, by był to wybór, którego nie będę szybko zmieniał. Rozumiem, że w zależności od tego co wybiorę aplikacja klienta może bardzo różnić się wielkością, szybkością ładowania oraz szybkością przekazywania plansz.
Teraz planuję zrobić grę w której gracze poruszali by się po planszy, tak jak na normalnej kartonowej grze planszowej, a komunikacja z serwerem polegałaby na przekazaniu informacji o ruchach (losowanie po stronie serwera), wyborach gracza, przekazaniu odpowiedniego tekstu z serwera, oraz co jakiś czas przekazywaniu rysunków, czy plansz.
Chciałbym jednak uźyć jakiejś technologii, która umożliwiałaby mi później, gdy zdobędę odpowiednie umiejętności, zrobienie również np. strzelanki między graczami w czasie rzeczywistym, oraz, żeby ta technologia była możliwie oszczędna pod względem konieczności inwestowania w łącze.
Czy mógłbyś mi coś konkretnego doradzić do nauki? Myślałem o AsWing, choć bardzo ciężko znaleźć jakąś literaturę o tym. Czy to dobry wybór?