Witam. Chciałabym to co rysuje zapisać do pliku.
Chciałam użyć coś takiego, gdzie PanelSterujacy to nazwa klasy prywatnej na ktorej rysuje:
Do zapisu pliku:
JFileChooser pliki = new JFileChooser(".");
if (JFileChooser.APPROVE_OPTION==pliki.showSaveDialog(this))
try
{
PanelRysujacy.SaveFile(pliki.getSelectedFile());
}
catch (Exception ex)
{
System.out.println("Problemy z zapisem");
}
Do odczytu pliku:
JFileChooser pliki = new JFileChooser(".");
if (JFileChooser.APPROVE_OPTION==pliki.showOpenDialog(this))
try
{
PanelRysujacy.ReadFile(pliki.getSelectedFile());
setMaximumSize(new Dimension(400,300));
sp.doLayout();
pack();
}
catch (Exception ex)
{
}
Oczywiscie w klasie PanelRysujacy jest funkcja rysujaca obrazek, gdzie :
BufferedImage bi;
public void paintComponent(Graphics g)
{
g.drawImage(bi, 0, 0, null);
}
Mógłby mi ktos napisac jak ma wygladac kod funkcji SaveFile i ReadFile? Zeby zapisac i czytac pliki jpg, gif, bmp?
Bede bardzo wdzieczna.