Witam

Piszę w Javie. Jestem baaarrrrdzo poczatkujaca w JOGLu i ogolnie w OpenGLu, i mam taki problem:

Chce wyswietlic prostopadłościan pokryty siatką, ewentualnie samą siatkę, jednak tak, żeby zawsze ukrywało ścianę przez którą patrzymy.. czyli żeby było widać wnętrze prostopadłościanu.. próbowałam z:
gl.glCullFace(gl.GL_FACE);
gl.glEnable(gl.GL_CULL_FACE);

i spoko, ukrywa - ale tylko jesli sciany prostopadloscianu skladaja sie z kwadratów (GL.GL_QUAD_STRIP), jeśli robię je z linii (GL.GL_LINE_STRIP), to wszystkie linie zawsze są widoczne - czemu??

wymyśliłam inny sposób, zrobić ściany z kwadratów ale żeby kwadraty miały kontury, i będzie wyglądało jak siatka - jak mogę zrobić kwadratom "GL_QUAD_STRIP" kontury?

a może w ogóle źle się za to zabieram?

pozdrawiam
Monika