AWT

0

Witam mam mały problem i przyznam się nie wiem jak go za bardzo rozwiązać, czy istnieje jakiś prosty sposób zapisania Graphics2D g2 = (Graphics2D) g jako pliku jpg?
Próbowałem coś kombinować z BufferedImage ale jakoś nic mi nie wyszło godnego uwagi :).
Z gory dzieki :)

0

???

This Graphics2D class extends the Graphics class to provide more sophisticated control over geometry, coordinate transformations, color management, and text layout. This is the fundamental class for rendering 2-dimensional shapes, text and images on the Java(tm) platform.

0

Chodzi bardziej o to ze mam jakaś prosta klase InfoImage extends JPanel tam mam taka funkcje :

	public void paintComponent(Graphics g)
	{
	
	super.paintComponent(g);
	if(DrawPanel.push){
	if(points == null) return;

	Graphics2D g2 = (Graphics2D) g;
	for(int i=0;i<points.length;i++)
	{
		
		double x = points[i].getX() - SIZE/2;
		double y = points[i].getY() - SIZE/2; 
		g2.setColor(Color.green);
		g2.fill(new Rectangle2D.Double(x,y,SIZE,SIZE));
		System.out.println(x +  " " + y );
	}
	
		g2.setColor(Color.black);
		g2.setStroke(new BasicStroke((float)DrawPanel.lineSize));
	        System.out.println(DrawPanel.lineSize);
	        g2.draw(DrawPanel.shapeMaker.makeShape(points));
	   
	   
	}
	}

I chce zapisać prymitywy które tworze w tym Panelu InfoImage jako obraz.
A nawet bardziej zależy mi na uzyskaniu z jego mapy pixeli.
I tu mam pytanie czy istnieje jakiś logiczny prosty sposób :) przekazania "właściwosci" pixeli do jakies klasy albo nawet tablicy (niby najlogiczniej było by chyba przekazać to jakoś do BufferedImage, tylko nie wiem jak to zrobic).

0

Dzięki wielkie :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1