Mam taki oto kod programu:
package gify;
import javax.swing.*;
import java.awt.*;
import java.awt.image.*;
import java.awt.geom.*;
import java.awt.event.*;
import javax.swing.JFrame;
class PanelObrazu extends JPanel {
public PanelObrazu(){
obraz=new ImageIcon(this.getClass().getResource("plyta.gif")).getImage();
nieruchoma=new ImageIcon(this.getClass().getResource("nieruchoma.gif")).getImage();
}
public void paintComponent(Graphics g) {
super.paintComponent(g);
Graphics2D g2 = (Graphics2D) g;
setBackground(Color.DARK_GRAY);
g2.drawImage(obraz, 100, 100, 200, 200, Color.DARK_GRAY, this);
//g2.drawImage(nieruchoma, 100, 100, 200, 200, Color.DARK_GRAY, this);
}
private Image obraz;
private Image nieruchoma;
public void start(){obraz=nieruchoma;}
}
class Okno extends JFrame {
int i;
public Okno() {
ActionListener akcja = new ActionListener()
{
public void actionPerformed(ActionEvent e)
{
if(e.getActionCommand().equals("PLAY"))
i=1;
}
};
Button play=new Button("PLAY");
play.setBounds(450, 350, 70, 30);
play.addActionListener(akcja);
play.setActionCommand("PLAY");
add(play);
setSize(900, 550);
setBackground(Color.DARK_GRAY);
PanelObrazu panel = new PanelObrazu();
add(panel);
}
}
public class Obraz {
public static void main(String[] args) {
JFrame okno = new Okno();
okno.setDefaultCloseOperation(JFrame.DISPOSE_ON_CLOSE);
okno.setVisible(true);
}
}
Problem w tym że nie wiem jak stworzyć jakąś metodę albo i bez nowej metody aby po kliknięciu na przycisk "play" wyrysowałby mi się nowy gif -> g2.drawImage(nieruchoma, 100, 100, 200, 200, Color.DARK_GRAY, this);
;-)