witam. pisze małą aplikacje przy użyciu Slicka. i napotkałem na następujący probem: na ekranie aplikacji poruszają się obiekty. obiekt opisany trzema wektorami: polozenie, predkosc i przyspieszenie. chciałbym jakoś graficznie przedstawić predkość. myslałem ze linia o koncach (polozenie, predkosc) będzie rozwiązaniem, niestety taki zabieg rysuje linie od punktu 0.0 do polozenia obiektu. wydaje mi sie to związane z faktem ze pewnie nie rozumiem do konca wektorowych prawideł:P

uzywając takiej metody:

public float kierunek(Vector2f hed) {
       float y = hed.getY();
       float x = hed.getX();
        float angle = (float) Math.atan2((double)y, (double)x);
        return angle;
    }

otrzymuje kąt pod jakim powinienem obrocić ten obiekt. no i teraz siedze juz drugi dzien i kombinuje jak to ladnie narysować zeby mieć linie zgodną z kierunkiem poruszania się i o wartości prędkości.