Jestem poczatkujacy w java, niestety nie mam duzo czasu, staram sie caly moj czas poswiecac nauce, ale czesto brakuje tej 25. godziny w danym w dniu :-/
Musze stworzyc prosta gre tekstowa, na zasadzie, wybierz: 1, 2, 3, po wyborze przechodzi sie dalej, tylko niestety nie wiem jak sie do tego zabrac, moze mi ktos pomoze?
Potrzebuje zwyklego schematu, jak to powinno wygladac. Potem juz sobie poradze, ale ten poczatek, na jakiej zasadzie ma przechodzic dalej? Jak stworzyc cos w stylu zdobywania danych przedmiotow, jakiejs zakladki z przedmiotami (moze klasy?)?
Myslalem o czyms takim;
boolean dane = true;
while(dane) {
String napis = wej.readLine();
int wybor = Integer.parseInt(napis);
switch (wybor){
case 1:
// przechodzi do pokoju nr.1,
break;
case 2:
// przechodzi do pokoju nr.2,
break;
case 3:
// zdobywasz cos,
break;
}
dane = false;
}
Ale jak zrobic by po wybraniu np. 1, pojawial sie nastepny poziom/pokoj. Co zrobic z przedmiotami, zeby pojawial sie napis, zdobyty przedmiot, etc. Nie musi to byc na zasadzie przycisku, moze cos prostrzego, z przejsciem na dany poziom...
Licze na pomoc poniewaz wiem ze sam nad tym bede siedzial pewnie duzo czasu, wiec kazdy pomysl, kazdy post sie moze dla mnie bardzo liczyc :)
A w nagrode postaram sie jakos przeslac <font size="6">piwo</span> poczta polska, myslicie ze realizuja takie niestandartowe przesylki? ;-P