Projekt ala VirtualDj

0

Witam!
mam zamiar na projekt z programowania zrobić program podobny do VirtyalDj. Czyli chcę aby były 2 decki, jakies efekty, kilka sampli którem można puścić podczas grania utworu, oczywiście crossfader do zmixowania dwóch kawałków, zwiekszanie szybkości utworku, chce aby program rysował wykresik dajego utworku. Myśle że przez zastosowanie dodatkowej biblioteki audio do javy nie bede miał problemu ze zrobieniem z tym co wymieniłem.

Przejde może do sedna:
Chcę się poradzić was, doświadczonych programistów jakie klasy powinienem zrobić. Chodzi mi o to jak podzielić ten projekt na klasy abym nie narobił sobie dodatkowej roboty później ;D. Czyto np zrobić tak że klasy podzielić na Odtwarzany utworek(tutaj bym sie bawił w zciszanie basów, zmiane częstotliwości, bawił się w efekty na danym utworku, rysował też wykresik itd.).
Pomóżcie mi troszkę w zaprojektowaniu aplikacji _

0
evo napisał(a)

Czyto np zrobić tak że klasy podzielić na Odtwarzany utworek(tutaj bym sie bawił w zciszanie basów, zmiane częstotliwości, bawił się w efekty na danym utworku, rysował też wykresik itd.).
Pomóżcie mi troszkę w zaprojektowaniu aplikacji _

Klasy tworz odpowiadajac na pytanie "Kto? co?" czyli rzeczownikowe a nie co robi...dobrze jest tworzyc klasy "specjalizujace sie w tym czym sa i w taki sposob by byly uniwersalne ... tzn tak zeby np pozniej moc wykorzystac dany kod w innym programie (mimo ze nie bedziesz wykorzystywal podejscie takie pomaga pisac kod).... podziel tak zeby np utwor mial mozliwosc metoda zmiane czestotliwosci itp czyli wszystkie dzialania/czynnosci w wiekszosci przypadkow zajma sie metody obiektow ... odtwarzany utworek to aktualna referencja do obiektu Utwor wiec nie ma co tworzyc Klasy "odtwarzany utwor"

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1