Tytuł tematu to oczywiście żart, nie szukam "programu do robienia gier".
Sprawa wygląda w ten sposób, iż mam za zadanie napisać prostą gierkę (aktualnie planujemy klon Space Invaders) z sugestią, aby użyć Java i wymogiem, by wykorzystać jak najwięcej możliwości oferowanych przez programowanie obiektowe.
Na chwilę obecną znam trochę C++, choć klasy dopiero zacząłem odkrywać. Czasu na gotowy program jest jednak sporo, dlatego sądzę, że uda mi się opanować Javę w odpowiednim stopniu.
I tutaj prośba o pomoc w postaci zasugerowania mi konkretnej literatury, dzięki której mógłbym uporać się z zadaniem. Mam tu na myśli zarówno książki, jak i tutoriale dostępne w necie. Co myślicie o "Java: Tworzenie Gier" (http://helion.pl/ksiazki/javtwg.htm). A jeśli nie tą, to czy "Core Java 2" jest lepsze od "Thinking in Java"? Może macie jeszcze inną podpowiedź?