Witam! pierwszy raz proszę o pomoc na forum więc proszę o wyrozumiałość...

W openGL jestem początkujący i mam problem z obrotem układu współrzędnych w 3D (OX,OY,OZ)...
W sumie to nie z samym obrotem co z animacją całego obrotu...

chciałbym zrobić coś mniej więcej takiego :

 <span style="color: blue">public void display(GLAutoDrawable drawable) 
 {
      GL gl = drawable.getGL();

      gl.glClear(GL.GL_COLOR_BUFFER_BIT);
      gl.glClearColor (0.0f,0.0f,0.0f,1.0f);
      gl.glColor3f (1.0f,1.0f,1.0f);
  gl.glMatrixMode(GL_MODELVIEW);
  gl.glLoadIdentity();
  //tu obracam do stanu końcowego
      gl.glRotated(-90, 0, 1, 0);
  gl.glRotated(90, 0, 0, 1);

      //do rysowania wszystkiego używam lini prostych
      gl.glBegin (GL.GL_LINES);

          rysujUkladWspolrzednych();
          rysujSpirale();

      gl.glDisable(GL.GL_LINE_WIDTH);
  gl.glEnd ();

 }</span>

Kod który wyżej napisałem to kod tego co chciałbym uzyskać po animacji, a przed animacją chciałbym
aby po prostu nie było żadnego obrotu....
Najlepiej też jakby obrót następował po naciśnięciu jakiegoś przycisku....

Mógłby mi ktoś napisać jak zrobić taką animację??
Proszę o pomoc....