Witam! pierwszy raz proszę o pomoc na forum więc proszę o wyrozumiałość...
W openGL jestem początkujący i mam problem z obrotem układu współrzędnych w 3D (OX,OY,OZ)...
W sumie to nie z samym obrotem co z animacją całego obrotu...
chciałbym zrobić coś mniej więcej takiego :
<span style="color: blue">public void display(GLAutoDrawable drawable)
{
GL gl = drawable.getGL();
gl.glClear(GL.GL_COLOR_BUFFER_BIT);
gl.glClearColor (0.0f,0.0f,0.0f,1.0f);
gl.glColor3f (1.0f,1.0f,1.0f);
gl.glMatrixMode(GL_MODELVIEW);
gl.glLoadIdentity();
//tu obracam do stanu końcowego
gl.glRotated(-90, 0, 1, 0);
gl.glRotated(90, 0, 0, 1);
//do rysowania wszystkiego używam lini prostych
gl.glBegin (GL.GL_LINES);
rysujUkladWspolrzednych();
rysujSpirale();
gl.glDisable(GL.GL_LINE_WIDTH);
gl.glEnd ();
}</span>
Kod który wyżej napisałem to kod tego co chciałbym uzyskać po animacji, a przed animacją chciałbym
aby po prostu nie było żadnego obrotu....
Najlepiej też jakby obrót następował po naciśnięciu jakiegoś przycisku....
Mógłby mi ktoś napisać jak zrobić taką animację??
Proszę o pomoc....