Gra na socketach

0

Muszę zrobić gierkę w sieci i chciałbym się dowiedzieć czy przyjąlem dobry tok myślenia zrobienia tego. W klasie serwera mam serverSocket = new ServerSocket(port); i pętle Socket clientSocket = serverSocket.accept(); I jeśli chce się połaczyć z tym serwerem i tworzę w Cliencie soceta w ten sposób socket = new Socket("localhost", port); to ok działa ale jeśli już wpiszę socket = new Socket("moje IP", port); to nie działa. Jak w takim razie połączyć się z tym serwerem z innego komputera? . Wszystkie operację przeprowadzam na jednym kompie.

0

firewall i zewnetrzne ip (no chyba, ze po LANie)
poza tym tok rozumowawnia prawidlowy
zapoznaj sie z watkami (po jednym dla kazdego accepta) oraz poszukaj na tym forum - o C-S bylo juz wiele..
pozdrawiam

0

przyczyną może jeżeli masz publiczny IP, a router przydziela adresy dynamicznie to za każdym razem masz inne IP, spróbuj wpisać adres zwrotny 127.0.0.1

0

spoko dzieki za odpowiedzi myślę że to jednak chodzi o ten zewnętrzy IP którego nie mam

0

jak uruchamiasz to na jednym kompie to po wklepaniu swojego ip musi chodzic, moze cos zle przypisujesz.

0

to w takim razie nie wiem co jest nie tak, a w jakiem formacie trzeba podawać ten adres IP w konstruktorze socketa? Bo ja podaje adres w postaci stringa (skoro "localhost" to też string ale nie wiem)

0

normalnie - np. "192.168.0.1"

pozdrawiam

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0