Sugerowanie odpowiedzi na pytania z Freshdesk (Customer support software) przez ChatGPT/OpenAI?

0

Mam dość obszerną bazę pytań i odpowiedzi na support tickety we Freshdesk. Czy istnieje możliwość wgrania tych danych do ChatGPT/OpenAI przez jakieś API i stworzenie narzędzia do sugerowania odpowiedzi na nowe pytania z support ticketów? Jeśli tak, to:

  1. Jak się za to zabrać, co Googlować?
  2. Czy te dane staną się publiczne dla wszystkich użytkowników ChatGPT? W support ticketach są dane klientów.

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

0

Raczej nie masz mozliowsci nauczenia chatgtp swoimi danymi. Ale są jakieś alternatywy jakie mozesz spróbować wykorzystać https://www.ankursnewsletter.com/p/openais-gpt-3-vs-open-source-alternatives pytanie czy masz wystarczająca ilość danych zebu wytresować taki model

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1