Witam.
Potrzebuję narzedzia które będzie miało Panel administracyjny na komputerze (w przeglądarce) z możliwością administracji (tworzenie folderów, nadawania uprawnień użytkownikom,ewentualnego hasłowania plików lub folderów ale nie jest to priorytet) . Możliwość przesyłania przez kogoś poniżej admina czyli np asystenta plików do poszczególnych folderów aby użytkownik z poziomu Ipada mógł go otworzyć w czasie rzeczywistym (dokumenty .pdf) . Chciałbym również aby użytkownicy mogli robić np zdjęcia i wrzucać do odpowiednich folderów pliki do których również mają dostęp ( lub do innych użytkowników - "kolegów z pracy") . Dokumenty będą bardzo ważne więc istotny jest backup. Konieczny jest panel administracyjny i ogólna możliwość tworzenia struktury . Wstępna ilość użytkowników którzy będą z tego korzystać to ok 15 na początek.
Zastanawiałem się nad DropBox-em jednak jest to dość drogie rozwiązanie dla firm. Ale czy jest to najlepsze rozwiązanie na rynku w tej lub podobnej cenie ? Czy przy konieczności tworzenia backupów chmura jest najlepszym rozwiązaniem ? Czy istnieją alternatywy takich rozwiązań ? Prosze o podzielenie się wiedzą na ten temat.
Pozdrawiam