Witam,
Na wstępie chciałbym napisać że hobbistycznie zajmuję się programowaniem i podczas tworzenia większych programów zauważyłem że mam problem z planowaniem aplikacji więc postanowiłem stworzyć diagram UML klas który będzie dla mnie wyznacznikiem tego jak ma ta aplikacja wyglądać i działać.
Ten projekt ma na celu nauczyć mnie projektowanie aplikacji wstawiam mój diagram, proszę o ocenę i porady, co jest dobrze zrobione, co jest źle i propozycje zmian.
Dodam że sam projekt piszę w c++ + SFML
Krótki opis diagramu:
<<Klasa>> - klasa bazowa dla innych, 90% z nich jest abstrakcyjna
Część klas posiada atrybuty typu name, id(prywatne) oraz pola publiczne, pomaga to określić w jaki sposób będę się do nich odwoływał/usuwał/działał
https://go.gliffy.com/go/publish/12636116

PS 1: jest to mój pierwszy diagram tego typu więc proszę o wyrozumiałość jeśli popełniłem błędy w typie łączeń klas :)
PS 2: link do diagramu będzie niezmienny.
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pomoc :)