Mam pytanie o dobry sposób na przypisanie wartości zmiennym jakiegoś obiektu w czasie konstruowania lub zaraz po.
Chodzi mi dokładnie o taką sytuację, kiedy mam jakąś większą klasę z masą zmiennych definiujących jej "działanie".
Wiem, że mogę zdefiniować te zmienne poprzez konstruktor, jednak jeśli jest ich więcej to robi się to trochę nieczytelne:
obiekt jakiś = nowy obiekt(15, "text", true, 22, ...itd....) - o to mi się nie podoba
Można też skonstruować obiekt, a potem metodami ustawiać te zmienne, ale to mi wygląda na jeszcze więcej głupiej roboty...
Jak zrobić to najsprytniej ? (w Java...)
Widziałem gdzieś taki kod, który być może jest tym czego szukam, bo wygląda ciekawie, ale nie rozgryzłem o co tu chodzi... (czy to jest Java w ogóle??):
Configuration conf = new Configuration.Builder()
.iterations(1)
.weightInit(WeightInit.XAVIER)
.activation("relu")
.optimizationAlgo(OptimizationAlgorithm.STOCHASTIC_GRADIENT_DESCENT)
.learningRate(0.05)