Program do tworzenia statystyk z gier.

0

Witam.

Mam ambicję na stworzenie programu, który będę włączał podczas grania, a on co kilka sekund będzie sprawdzał ile moja postać posiada złota, punktów życia, etc. Chodzi o grę desktopową, pod windowsem.

Nie proszę tu o jakieś konkretne funkcje, tylko o jakieś minimalne ogólne wskazówki. Jakich narzędzi/bibliotek użyć, jakieś ogólne informacje? Jak się zabrać do wyciąga takich informacji z pamięci?

Dzięki

0

To nie czasy DOS-a gdzie można było takie rzeczy nie tylko sprawdzać ale i modyfikować, w współczesnych systemach jak pamięć zostanie przydzielona konkretnemu programowi (np grze) to żaden inny nie ma do niej dostępu. Tak więc trzeba by pewnie jakiegoś "sandboxa" pisać, który uruchomi rzeczową grę w czymś na kształt maszyny wirtualnej. Albo stworzyć moda do tej gry o ile to umożliwia.

1

w współczesnych systemach jak pamięć zostanie przydzielona konkretnemu programowi (np grze) to żaden inny nie ma do niej dostępu.

To kwestia uprawnień. Ponadto, domyślnie w Windows masz dostęp do pamięci procesów, które sam utworzyłeś.

Ja bym użył cheat engine do znalezienia odpowiednich offsetów i napisał krótki program w C/C++ (ReadProcessMemory i podobne).

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1