Musiał byś określić wymagania do tego magazynu. Bo złożoność tematu wacha się od tabelki w Excelu z info że produktu X jest 100 szt, a Y 20 kg do systemów typu WMS, których samo wdrożenie kosztuje w okolicy 1 mln zł.
Pewnie będziesz musiał sobie przemyśleć jak zaimplementować zasoby magazynu. Bo zakłądam że chcesz w systemie trzymać więcej informacji niż tylko aktualną ilość produktu. Generalnie sprawa wygląda tak że zasóby produktu X mają jeszcze dodatkowe parametry do siebie przypisane, jak np. numer partii, dostawy, cena zakupu, data przyjęcia itp.). Czasem użytkownik chce przesunąć konkretną partię, a czasem po prostu produkt X z bylejakiej. Wtedy właśnie ściagasz np. na zasadzie FIFO z podzbioru zasobów.
Ściągnij sobie może demo Subiekta aby zobaczyć jak wygląda sztampowy magazyn dla MŚP od strony usera. Generalnie operujesz na dokumentach PW, PZ, MM, RW, RZ, a w bebechach systemu chulają zasoby i określają dokładnie jakie partie o jakiej wartości itp. poprzesówałeś.