Chodzi mi o to, że zadaniem nauczycieli jest uczyć tego czego mają uczyć, a nie wymyślać jakie kursy będą prowadzić, bo to jest zadaniem jakiegoś dyrektora czy właściciela. Taki przynajmniej podział odpowiedzialności wydaje mi się bardziej logiczny.
A to jest jeden konkretny bank, który to oferuje? Może masz na myśli coś ala PayPal?
I zapomniałem o Twoich pytaniach na górze:p
malyo napisał(a)
czy uwzględniać logowanie, dwa różne przypadki dla przeglądania kursu przez zalogowaną/niezalogowaną/nieopłaconą osobę
Na diagramie UC powinno się umieszczać to co użytkownik chce osiągnąć, co daje mu jakąś mierzalną korzyść biznesową. Np. zalogowanie jako takie nie jest jakąś szczególną korzyścią, ale uzyskanie dostępu do swoich zasobów już tak. Co do przeglądania kursu, to zależy czym się ma różnić to co zobaczy i czy z punktu widzenia klienta, owo zobaczenie jest zaspokajaniem jednej potrzeby biznesowej czy kilku... Trochę to trudno zrozumieć, ale chodzi o to, co użytkownik chce uzyskać, a nie jak ma to zrobić. Być może sposób w jaki użytkownik chce to zrobić jest nieoptymalny/zagmatwany/trudnydozrealizowania i właśnie dlatego musimy się dowiedzieć, czego klient właściwie po systemie oczekuje i umieścić to na diagramie, który dostaną projektanci i określą w jaki sposób to będzie można zrobić najlepiej...