Obecnie stosowane rozwiązania zarządzania wiadomościami w firmie.

Odpowiedz Nowy wątek
2011-08-08 01:31
0

Witam,
Jestem ciekawy jakie rozwiązania stosuje się do zarządzania wiadomościami (np typu sms albo email) wychodzącymi z systemu automatycznie.

Tzn. automatycznie powiadomienia klienta o nowych ofertach, powiadomienia partnera o odwołaniu spotkania lub pracownika o delegacji "gdzieś tam" - poprzez email czy sms.

Jak jest to rozwiązane w większych bądź średnich firmach? Czy jest to zwykła funkcja do wysyłania emaila zaszyta gdzieś w systemie czy może jakiś zewnętrze narzędzie?

Czy możecie polecić mi jakiś dobry artykuł na ten temat?

edytowany 1x, ostatnio: now77ak, 2011-08-08 01:31

Pozostało 580 znaków

2011-08-08 14:14
0

Zależy od systemu.
Jaki artykuł? Możesz pewnie biznesowy bełkot poczytać o jakimś produkcie, który może się pochwalić taką funkcjonalnością.
Wysyłka email jest dużo prostsza niż sms, z biznesowego punktu widzenia, bo można powiedzieć że darmowa, bo łącze i serwer pocztowy większość firm i tak posiada.
O sms był jakiś wątek. Ktoś dopytywał jak je wysyłać - poszukaj.

Duże firmy mają czesto albo systemy dostosowywane pod siebie, albo pointegrowane wiele systemów. Cześć z nich miała takie funkcje o których piszesz, a cześć nie i wymagała dokupienia jakiegoś modułu (nie ważne czy jako osobny produkt, czy rozszerzenie istniejącego, mogło to realizować własne IT lub firma zewnętrzna). Samo wysłanie wiadomości jest banalne. Ważniejsze są czynniki biznesowe, które powodują powstanie wiadomości oraz moment jej wysłania. Część wiadomości musi byś przechowywana i możliwa do podglądu w systemie, a część może być tylko storowana na potrzeby audytu lub tylko statystyki trzymane ile i kiedy zostało wysłane.

Więc mam nadzieję że zrozumiałeś - zależy od systemu i basta. Nie ma jednego uniwersalnego.

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0