Diagram klas

0

Witam, mam kilka pytań dotyczących diagramu klas w UML. Otóż modeluję program który będzie pisany w javie. Jeśli dziedziczę po jakiejś klasie która jest w SDK javy np JButton to jak to przedstawić? Po prostu zrobić nową klasę podpisać ją JButton a w jej wnętrzu nie wpisywać żadnych metod i funkcji (pusty prostokąt, tylko podpisany)? A jeśli w mojej klasie będę nadpisywał metody z nadklasy to czy mam je uwzględniać w prostokącie reprezentującym moją klasę czy nie? Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi i wskazówki.

0

Jeżeli używasz jakiegoś profesjonalnego narzędzia, to możliwe jest, że pakiety ze standardowymi klasami są tam dostępne. Jeśli nie, to albo nazwij klasę javax.swing.JButton (zdaje się, że w takim pakiecie się znajduje ta klasa) albo tak, jak napisałeś.

0

A umieszczać w moich klasach sygnatury metod które będę nadpisywał z klasy po której dziedziczę?

0

Wg mnie tak, bo zmieniają zachowanie. W klasie oryginalnej zostawiłbym pusty prostokąt, ale w dziedziczących overridowane metody trzeba uwzględnić.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1