TGA 32 bit lub Tablica Alpha Opengl

0

Chcialbym przekonwertowac bitmape 48 bitowa (R G B A L H ) na 32 bitowy plik TGA (R G B A)
problem w tym ze RGBALH uzywam tylko wartosci RGBA, jest to zwykla tablica z danymi tak dla przykladu t : array of array of array of[0..5] byte;
pierwszy to szerokosc drugi wysokosc.

NIe mam pojecia jak to przekonwertowac na TGA 32 bitowe.

Lub inaczej postawione pytanie jak z tablicay array of array of single; stworzyc przezroczysta teksture, ktora by dla kazdego swojego piksela miala okreslona wartosc przenikania (polprzezroczystosci) :U

0

Nie wiem co oznaczają L i H, ale skoro pozostałe dane (RGBA) są takie same to mozna je skopiowac w zwyklej petli.
Z czym masz właściwie problem? zapis do pliku? struktura pliku TGA?

0

ja nie wiem po co to pisalem, nie wiem jak stworzyc z bitmapy teksture, która z kazdego piksela by miala obliczone jak ma przepuszczac swiatlo (czyli jak sie nalozy teksture na teksture i wlaczy blending przy nowszych kartach...) :o no i nie zastanawiaj sie o co mi chodzi, bo to ci nie pomoze D:D

0

Jeżeli potrzebujesz otwierać pliczki tga jako teksturki z kanałem alpha to na 4p jest klasa i przykład jej urzycia(dla Delphi) http://download.4programmers.net/Targa.zip

0

o prostytutka :0

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1