algorytm znajdowania najkrótszej drogi pomiędzy ustalo

0

1.jak wygląda algorytm znajdowania najkrótszej drogi pomiędzy ustalonymi punktami w sieci połączeń na przykładzie dowolnego schematu sieci ? 2. Jak tworzyć rysunki figur i brył geometrycznych, fraktali z wykorzystaniem podstawowych struktur danych i technik algorytmicznych (przyznam się szczerze, że nie wiem co to są podstawowe struktury danych i technik) (wszystkie kody prosiłbym o pisanie w języku Pascal/Delphi)

0

Jeśli pole, na którym szukasz ścieżki jest powtarzalne - np. przystające prostokąty, sześciokąty itp. to najlepszym prawie pod każdym względem jest algorytm A* (czytane: "A star") - są jego ulepszania jak A* dynamiczny itp. Na google znajdziesz tysiace stron doskonale opisujących ten algorytm. na gamasutra.com jest o tym super art ale na innych też.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1