bot fo gry na windowsa - od podstaw

Odpowiedz Nowy wątek
2019-07-17 21:35

Rejestracja: 1 rok temu

Ostatnio: 1 rok temu

0

cześć

dopiero raczkuję w językach programowania i chciałbym stworzyć bota do gry

nie wiem od czego zacząć

potrzebuję:

  1. wybrać język programowania (coś na windowsa)
  2. pobrać darmowy kompilator (jaki???)

działanie programu:

  1. bot działa jak typowy klikacz, który ma listę zadań
  2. każdy element z listy ma własne posX posY i czas za ile sek od poprzedniej akcji ma kliknąć

wirm że takie programy są już
traktuję to jednak jako wstęp do nauki programowania pod windows i przy okazji zrobię coś dla siebie

poradźcie proszę co wybrać

Pozostało 580 znaków

2019-07-17 21:50

Rejestracja: 3 lata temu

Ostatnio: 32 minuty temu

1

https://pyautogui.readthedocs.io/en/latest/

Pozostało 580 znaków

2019-07-17 21:51

Rejestracja: 3 lata temu

Ostatnio: 2 dni temu

1

https://www.autoitscript.com/site/

Pozostało 580 znaków

2019-07-17 22:20

Rejestracja: 1 rok temu

Ostatnio: 1 rok temu

0

jeśli dobrze rozumiem to te AutoIT wymaga pogrania ich programu a ja piszę tylko skrypt obsługi zdarzeń tak?

bardziej mi zależy, zeby mojego bota dało się odpalić bez jakiegos dodatkowego utrudnienia (inne apki itd)

No to python - stivens 2019-07-17 22:21

Pozostało 580 znaków

2019-07-17 22:21

Rejestracja: 1 rok temu

Ostatnio: 1 rok temu

0

i to ma hyć wstępndo jakiegos programowania w ogóle na windowsa 😅

mam wrażenie, ze skupiliście się na temacie bota i klikania tylko

No python to legitny jezyk - stivens 2019-07-17 22:22

Pozostało 580 znaków

2019-07-18 10:23

Rejestracja: 9 lat temu

Ostatnio: 15 godzin temu

1

python

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0