bot fo gry na windowsa - od podstaw

Odpowiedz Nowy wątek
2019-07-17 21:35
0

cześć

dopiero raczkuję w językach programowania i chciałbym stworzyć bota do gry

nie wiem od czego zacząć

potrzebuję:

  1. wybrać język programowania (coś na windowsa)
  2. pobrać darmowy kompilator (jaki???)

działanie programu:

  1. bot działa jak typowy klikacz, który ma listę zadań
  2. każdy element z listy ma własne posX posY i czas za ile sek od poprzedniej akcji ma kliknąć

wirm że takie programy są już
traktuję to jednak jako wstęp do nauki programowania pod windows i przy okazji zrobię coś dla siebie

poradźcie proszę co wybrać

Pozostało 580 znaków

2019-07-17 21:50
1

https://pyautogui.readthedocs.io/en/latest/


01010100 01110101 01110100 01100001 01101010 00100000 01101110 01101001 01100101 00100000 01101101 01100001 00100000 01101110 01101001 01100011 00100000 01100011 01101001 01100101 01101011 01100001 01110111 01100101 01100111 01101111 00101110 00100000 01001001 01100011 00100000 01110011 01110100 01101111 01101110 01110100 00101110

Pozostało 580 znaków

2019-07-17 21:51
1

https://www.autoitscript.com/site/

Pozostało 580 znaków

2019-07-17 22:20
0

jeśli dobrze rozumiem to te AutoIT wymaga pogrania ich programu a ja piszę tylko skrypt obsługi zdarzeń tak?

bardziej mi zależy, zeby mojego bota dało się odpalić bez jakiegos dodatkowego utrudnienia (inne apki itd)

No to python - stivens 2019-07-17 22:21

Pozostało 580 znaków

2019-07-17 22:21
0

i to ma hyć wstępndo jakiegos programowania w ogóle na windowsa 😅

mam wrażenie, ze skupiliście się na temacie bota i klikania tylko

No python to legitny jezyk - stivens 2019-07-17 22:22

Pozostało 580 znaków

2019-07-18 10:23
1

python

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0