VBA w Outlook-prośba o pomoc

0

Cześć,
mam pytanie czy w ogóle będzie to możliwe, gdyby tak to czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć jak to zrobić, sam niestety nie potrafię (dopiero się uczę VBA). No więc tak:
-mam kilka skrzynek dodanych w outlooku
-na jednej z nich mam sporo maili które kategoryzuje sobie kolorami np. kolor czerwony do zrobienia dzisiaj, kolor żółty do zrobienia do końca tygodnia, czarny kolor do zrobienia przez np. Piotra, kolor niebieski-zrobione

Czy byłaby możliwość napisania makra, które po odpaleniu generowałoby raport np w excelu ile wiadomości jest w danej kategorii + np. w przypadku kategorii czarnej "do zrobienia przez np. Piotra" generowało maila (adres do zdefiniowania) w którym byłaby informacja: "Masz do zrobienia X zadań na skrzynce XYZ". Fajnie byłoby gdyby można było wybrać zakres dat jaki makro ma pobierać ze skrzynki np. wybieram zakres ostatni tydzień i wysyła raport za ostatni tydzień (nie bierze pod uwagę skategoryzowanych wiadomości starszych niż tydzień).

Przykład:
Zadań kategorii czerwonej w ostatnich X dniach:5
Zadań kategorii zielonej w ostatnich X dniach:2
Zadań przypisanych do Piotr w ostatnich X dniach: 4 (i tutaj możliwość wygenerowania maila z taką informacją do użytkownika, treść maila np:"Piotr, masz 5 zadań w ostaniach 5 dniach na skrzynce").

Dzięki za ewentualne odpowiedzi, będę bardzo wdzięczny :)

0

VBA w Outlook jest dokładnie take samo jak w Excel - też możesz tworzyć UserFormy. Tylko domyślne ma inne obiekty. Z związku z =tym nie będziesz miał tam RefEdita (tego od wskazywania "Range")

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1