SWIFT Jak zaawansowane projekty do portfolio pasuje zrobić, żeby startować na iOS juniora/staż

0

Pytanie do osób zorientowanych w sytuacji mobile (w szczególności iOS/macOS) :

Jaki jest oczekiwany stopień zaawansowania przykładowych projektów podczepionych pod Gita (lub przedstawionych inaczej), żeby pracodawca przyjął kandydata na rozmowę ws. pracy jako junior/przyjęcia na staż. Wymagane technologie to jedno, ale ciężko jednoznacznie zrozumieć zwroty typu "dobra znajomość", "biegłość", "znajomość 2/3".

Chciałbym wiedzieć do jakiego poziomu mam dążyć, jak wiele mi jeszcze brakuje. Czy oczekiwane jest, żeby osoba ubiegająca się o juniora potrafiła samodzielnie pisać apki które nie dostają się do AppStora tylko przez brak innowacyjności, ale pod kątem technologicznym są wykokszone w kosmos, czy też poziom jest raczej "newbie-friendly" ;).

Oczywiście zdaje sobie sprawę z tego, że ile firm tyle praktyk, tak samo jak z tego, że jakaś firma może mieć na tyle duże ciśnienie, że zaryzykuje przyjęcie niewykwalifikowanego pracownika (ale z potencjałem). Szukam jakiś generalnych wskazówek -> nie chciałbym spalić się w jakiejś firmie na pół roku przez to, że im prześle program uwłaczający godności iPhona ;)

0

Myślę, że to bardzo zależy od konkretnej firmy, którą atakujesz.

Poza tym jeśli grzebałeś przez co najmniej 6-9 miesięcy w Swift-cie i mas zna koncie chociaż z 2-3 appki to na juniora się nadajesz IMO.
Samo dostanie się do appstore to jeszcze nie jest jakiś wyczyn, ważne zeby appka zaistniała, a więc miała jakąś sensowną liczbę pobrań.

Pokaż swoją appkę (chociaż zrzuty ekranów) i społeczność 4p oceni czy to jest "to".

0

Ilość pobrań w AppStore nie jest żadnym wyznacznikiem. Jakiś crap bez ładu i składu może mieć miliony pobrań bo ma fajny pomysł ale programistycznie to będzie porażka.
Ogólnie należy dążyć do jak najwyższego poziomu bo co firma to na inne rzeczy będzie patrzyła.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1